BİLGİ İŞLEM POLİTİKAMIZ
- Bilgi Güvenliği ile ilgili yasal mevzuata uyum sağlamak,
- Çalışanlarımıza bilgi güvenliği noktasında farkındalık yaratmak,
- Bilgi işlem ve teknoloji alanında yaşanan gelişmeleri düzenli olarak takip etmek,
- Bilgi işlem alt yapısının güvenliğini ve sürekliliğini sağlamak,
-Üyelerimizin bilgi varlıklarının gizliliğini,bütünlüğünü ve erişelebilirliğini sağlamak,
- Bilgi Yönetim Sisteminin sürekli iyileştirilmesini sağlamak.
HABERLEŞME VE İLETİŞİM POLİTİKAMIZ
-Teknolojik gelişmeleri takip ederek iletişim ve sosyal araçlarını en etkin ve etkili şekilde biçimde kullanmak,
-Üyelerimizin tercih ettiği iletişim metodlarını kullanmak,
-TOBB’dan gelen duyuru ve içeriklerin üyelere etkin olarak duyurulmasını sağlamak,
-Üyelerimize ve bölgemize katma değer katacak doğru bilgilere ulaşarak yazılı ve görsel içeriklerle anlaşılır,hızlı ve doğru şekilde sunmak,
MALİ POLİTİKAMIZ
-Bütçe dengesini sağlamak ve kaynakları kontrollü biçimde kullanmak,
-Odanın mevcut kaynaklarını üyelerin ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda kullanmak,
-Gelirler noktasında sürekliliği sağlayacak şekilde kayıt,aidat ve hizmet tarifesi oluşturmak ve gelirlerin etkin toplanmasını sağlamak.
İNSAN KAYNAKLARI POLİTİKAMIZ
-Çalışanarımızın bilgi,beceri, yetkinliklerini,kurum ve ilişki yetkinliklerini arttımak,
-Personelin Kurumsal Kültür Bilincinin oluşmasını sağlamak,
-Çalışanlarımızın kuruma olan aidiyetlerini,performanslarını ve motivasyonalarını üst seviyede tutmak,
-Çalışanlarımızın öneri ve beklentilerini dikkate almak,
-Çalışma hayatı ile ilgili yasa ve kuralları tam manasında uygulamak,
-Şeffaf,eşit ve katılımcı yönetim anlayışıyla ile çalışanlarımızı sürece dahil etmek,
-Eğitimli, inovatif, gelişim ve değişimlere açık, girişimci, dinamik, sonuç odaklı, başarı ve ilerlemeyi hedefleyen insanları odamıza kazandırmak,
-Yeni personel alımında en uygun adayı hem güncel hem de gelecek günlerin ihtiyaçlarını dikkate alarak seçmek, adaylara fırsat eşitliği sağlamak.
KALİTE POLİTİKAMIZ
-Üyelerimizin öneri ve isteklerini en iyi biçimde karşılamak için işbirliği içinde olmak,üyelerimizin gelişimine katkıda bulunmak,
-Kalite Yönetim Sistemimizin gereklerini tam manasında gerçekleştirme ve sürekli iyileştirme sağlamak,
-Organize sanayi bölgeleri kurarar tarım ve sanayi alanında ticari çekim alanı oluşturarak sanayi ve tarımı geliştirmek,
-Proje,danışmanlık,eğitim,bilgilendirme ve danışmanlık hizmetleri noktasında üyeye etkin ve faydalı olacak biçimde sunmak,üyelerin rekabet seviyesi arttırmak,
-Tarihi bir İlçe olan Erdemlimizi turizm noktasında cazibe merkezi haline getirmek .
SOSYAL SORUMLULUK POLİTİKAMIZ
-Erdemli Ticaret ve Sanayi Odası,yasal mevzuatta tarif edilen görev ve amaçların yanı sıra sosyal ve çevresel durumlara karşı sorumluluk ve farkındalıkla ile birlikte hareket eder.
ŞİKAYET POLİTİKAMIZ
-Üyelerimizin şikayetlerini şeffaf,hızlı ve net şekilde çözüme kavuşturmak,
-Tüm faaliyetlerde ve şikayetlerin değerlendirilmesi noktasında yasal mevzuatta yer alan şartlara ve beklentilere uymak,
-Üyelerden gelen şikayetleri doğru ve hızlı biçimde çözerek kurumun itibarını korumak,
-Üyelerimizden gelen şikayetler tarafsız ve adil bir biçimde inceleyerek çözüme kavuşturmak,
-Üyelerimizden gelen şikayetleri kayıt altına alarak gizlilik politikasına uygun hareket etmek ve veri güvenliği sağlamak.
ÜYE İLİŞKİLERİ POLİTİKAMIZ
-Üye memnuniyet noktasında devamlılık sağlamak,
-Üyelerin öneri,talep ve şikayetlerini çözmek için kaynak sağlamalak,
-Üyelerimizin sosyoekonomik gelişimine katkıda bulunmak,
-Üye ziyeretlerini yaparak üyelerin ihtiyaç ve beklentilerini öğrenmek,
-Üyelerimizin her türlü talep,öneri,şikayet ve taleplerin iletişim araçları aracığıyla bize ulaşmalarını sağlamak,
-Yetkili kurum ve kuruluşlarda meydana gelen değişikler ve güncellemelerden üyelerimize bilgilendirmek,
-Üyelerimize ait bilgileri ve ticari sırları korumak.